Wednesday, March 13, 2013

tak sudi, sila QUIT!

Hari ni bila balik dari kerja (part time), buka2 FB nampak ramai jugak yg share gambar ni:


ni antara komen2 ambo:


  1. Dear Nurse, please be rational la.. weyh apa punya jawab "salahkan baby bergerak2" if yourself pun xdapat nak control your "monthly haemorrhaging" .. Dia baby, xreti pa, itu nature dia.. so dia mesti nak gerak2..
  2. aku memang xleh trima alasan mcm ni : "hangpa xtaw kerja nurse ni tension.." Dafuq! kalaw dah taw, please, please please quit from your job! ni anak orang, an innocent child, kesian mak dia tahan sakit meneran - jangan guna alasan gila tu kalaw xleh handle stress sendiri.. xkan dari dok ngaji dulu xtaw kerja yg dalam HOSPITAL memang bertekanan tinggi?
  3. syabas kat pengirim gambar ni, siap ngn nama mak baby lagi, masa kejadian ngn ward sekali.
  4. fuhh kalaw ni anak aku, yang bini aku beranak susah payah - aku confirm slap dulu nurse tu baru nak dengaq explanation.. 
  5. aku cakap ni sebab aku study pun melibatkan hospital dan selalu berurusan ngan nurse.. nurse yang bagus sangat2 cool dan seronok deal.. nurse yg selalu ada problem mesti make-up tebal, mulut merah macam hantu dan bulu mata kalah rozita che wan..
wahai semua, kalaw kerja tu tension, xdapat handle, terutamanya kerja melibatkan manusia nyawa terutamanya tolong la QUIT ! jangan jadi macam ni, kesian.. mesti sakit gila baby tu haissh~

pada yang offended, maaf xkan dihulurkan. kita kalaw diperlakukan macam ni pun akan marah, so ini common sense.

chiaoow~ 
salam.
nite.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...