Sunday, February 13, 2011

kAla bosan., Idea mula datang..


Semalam, waktu aku dok pikiaq sowang2, kala kebosann..
aq terfikir kenapa dulu aq punya result teramat bagus berbanding sekarang....

Fikir punya fikir, rupanya aku dulu sentiasa mencabr diri aku..
Hahaha., dulu aku ada sebuah buku, dalm tu semua aku letak nama2 pesaing aku..
huhu apabila aku dah dapt mengalahkan nama2 tertentu dalam list tu,
aku akan eliminate nama tu...

Kadang2 dalm buku tu aku pun letak nama budak yang hina aku dek dia lebih pandai dari aku..
hahaha, walaupun macam budak2 (walaupun waktu tu memang budak2) tapi aku qasa dimotivasi oleh diri sendiri..

Dalam buku tu jugak aku ada satu ruangan aku tulis kata2 nista yang pernah aku dapat..
xkira daripada sapa pun..
hahaha, then tungu masa ja manusia tu untuk dapat F bomb mengunakan kata2 nista yang asalnya daripada dia..

Aku mula buat buku tu waktu aku form 2.. aku mula buat bila ada Manusia ni menghina aku dengan dialog ni, HANG XLAYAK NAK BAGI PANDANGAN AP2 SEBAB HANG BODOH DARIPADA AKU LAGI.!
HAHAHA aku macam nak pitam dengaq tu, so in one whole year aq kumpul nama dan perlahan2 aq naik dan pangkah nama Manusia tu sekali..
Bila dapt PMR baru aq balas F bomb dia balik..
hahahhhh~ (kejAM kan aku.?)

Sekarang aku mula buat buku tu balik hahhhhaaaaaaa...
sO, tunggu tengok je la hsil dia..

Antara nam yang pernah wujud dalam buku aku tu dari Form 2-Form 3 (Form 4 & 5 xsempat, busy ngan macam :P actually malasss):
  1. Abdul Munir, my bestfriend (kami sentiasa bersaing sampai sekarang ;P)
  2. Nur Diana Syakirin Wisam
  3. Suhaiza Shuib
  4. Farazi
  5. Radin Sharopi
  6. Asyraf Nordin
  7. Hafiz Majdi*
  8. Afiq Naim*
  9. Asyraf rosrofli*
  10. Nadia Najwa*
  11. etc..
yang mana ada lambang * aku memang xtaw macam na nak kalahkan depa..
hardcore semua ni
hahhhhaha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...