Thursday, February 17, 2011

17.02.2011 - merenung kembali


hahaha.
antara peristiwa hari ini yang dapat dirumuskan:

kelas CVS:
nak nangis, dah ready nak present tiba2 ada yang xdatang..
next week ada quiz + presentation..
cirittt~

kelas Advanced Chemistry:
ok not bad. enjoy. slide pun xbanyak..
taw markah quiz lepas..
on the right track.. :)

kelas Pharmaceutical Lab Practice:
lagii enjoy..
kelas rasa hidupp...
walaupun mata dah mula kuyu (kelas mula 2pm,lepas lunch so paham2 la)

kelas Physical Chemistry:
dibatalkn..

lepasss kelassss - p urus pasal subjek English yang xda angin xdak ribut leh NC.! choii la malu 7 keturunan English N.C.! hahaha..

sebelum tu teman kawan uruskan hal dia kat admin, sempat la curi2 tidoq bersila kat situ..
hahahah peduli apa aku, dah ngantukkkk..!!

then p cari lecture.. dah urus pi mai pi mai..., p jumpa plak lecture kawn aq untuk subjek Business Math...
dia tertanya-tanya, how can she got failed sebab cuma satu assignment ja xhantaq...

tunggu la tunggu rupa2nya semua coursework dia cuma dapat markah sekitar 3 - 4% daripada 10% setiap satu..
yang tu xpa lagi.. yang menarik perhatian hamba ialah, how can seorang lecturer yang baru ja habis solat leh cakap macam ni
"hah saya ingat awak.. saya memang xsuka awak.. kalau saya xsuka saya cakap depan2.." then dia pun tengok markah2 dan ini ayat dia... "tahniah! awak memang layak gagal.. dan sem depan saya xmaw lihat muka awak lagi dalam kelas saya.."

nasib beik bukan lecturer aq.. kalau x memang aq eiieieie nak ja ciritt dalam mulut hahahaha..

Balik la kepong sentral tercinta...
perabiskan assignment Advanced Chemistry brknaan Slidenafil huhu..

ok la ni ja coret2 untuk 17.01.2011

p/s: 2 3 hari ni memang aq agak banyak mengeluarkan perkataan CIRIT.. tapi bukan untuk suka2 sebab malam2 mesti CIRIT.. cerious xtipu.!
hahahaha p tidoq2





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...