Wednesday, January 2, 2013

2013/22 :D



Happy New Year everyone!

It 2013 yo!

I bet that everyone must have their own wishes, targets to achieve or dream to make it success.

Tapi bagi saya, apa yang diharapkan Cuma lebih dimurahkan rezeki, disenangkan segala urusan dan dapat dicapai apa yang diimpikan.

For me, 2012 is a charm. Yes, 21 is the number that brought me a lot of memories; loves, hope, reunion, friendship, etc.

Dalam 21 juga la saya mula merangkak dalam alam pekerjaan; kerani akaun (urus invoice, order) – satu bidang yang berlainan dari apa yang saya belajar dan its involved maths ahahaha..

21 juga membawa saya ke satu perjumpaan yang dah lama, perjumpaan yang hanya terjadi dalam mimpi. Tapi it worth it for waiting for such a approx. 9 years J

Angka 21 jugak membawa saya menyelami kembali alam RIBENA ahaha, sweet and innocent :D

Alhamdulillah 21 diakhiri dengan pi ceramah agama Ustaz Asri, instead of terkinja-kinja tak ingat dunia.. semoga 22/2013 ini menjadikan saya umat wasatta = umat yang pertengahan..

Jadi mari sama2 kita HENSHIN! Dari ZERO ke HERO !



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...